LovliePie

Tankar och känslor, de som finns här inne

Planering

Publicerad 2017-10-15 21:51:38 i Mobilen,

Allt är planering nu för tiden. Det är askul och också asjobbigt. Känner jag borde lägga ner lite mer ordentligt arbete och inte bara massa "sista minuten tentaplugg". Men vet inte riktigt var jag är just nu. Dagarna bara sveper förbi och kvällarna likaså, veckorna och månaderna och helt plötsligt är vi i mitten på oktober. Vad hände där egentligen.


Aja allt är ändå på rätt köl, vad gäller försäljning går det trögt. Soffan blir inte såld och inte heller hallmöbeln. Vi är upptagna på helgerna iallafall till den graden att det alltid händer något. E's syster var här i helgen, mäkta upptagen men ändå i tankarna hela tiden. Idag hade vi några killkompisar på besök och såg konstig film och lagade god mat.

Jag hoppas egentligen på ett andningsshål. En möjlighet att bara andas. Just nu känns allt ganska förvirrat och snabbt. Men jag vet så mycket som, jag älskar E. Vi ska gifta oss och vi har nu ett datum 25 augusti 2018 och det blir hans efternamn. Sheeet, börjar bli himla verkligt. 


Omg, vad jag älskar honom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela